Povrat i zamjena

Ako niste u potpunosti zadovoljni svojom narudžbom, rado ćemo vam ponuditi zamjenu za nešta drugo. Ovo isključuje kapute, jer zbog ograničenog boja dostupnih komada ne možemo garantovati da će isti biti na stanju. Stoga vas molimo da pažljivo odaberete. Da biste započeli proces povrata, pošaljite nam informacije o Vašoj narudžbi i razlogu povratu na mail info@nmcollection.ba Nakon što potvrdimo povrat, molimo da vratite kupljenu robu u roku od 2 dana (domaće narudžbe) i 10 (narudžbe iz inostranstva) od datuma ispunjenja.

Proizvode je potrebno vratiti u nekorištenom stanju, u originalnom pakovanju. Povrati primljeni u nezadovoljavajućim uslovima ili izgubljeni u procesu slanja (pobrinite se da dobijete broj za praćenje) neće biti prihvaćeni i odgovornost će snositi kupac. Troškove transporta prilikom zamjene snosi kupac. Ukoliko je razlog zamjene naša greška, tada mi preuzimamo plaćanje poštarine. Nakon što vraćeni proizvodi stignu u našu poslovnicu, mi ćemo ih pregledati i odobriti vam zamjenu za novi artikal koji ste odabrali i priložili u mailu.

Da biste zamijenili svoje artikle, slijedite gornja uputstva za vraćanje, a zatim napravite potpuno novu narudžbu za artikl/e koje želite.

Pošaljite email na info@nmcollection.ba kako biste započeli proces zamjene ili ako imate bilo kakvih pitanja.